סיבוס או תן ביס – מה עדיף?

העובדים במרכז היא לא רק סיסמה, אלא ממש תפיסת עולם שמכתיבה את שוק העבודה העכשווי בישראל. עובדות ועובדים שואלים, לעיתים כבר בראיון העבודה, אילו הטבות יקבלו, וליתר דיוק – מה יהיה מדי יום בצוהריים, בין אם בבית או במשרד.

העובדים במרכז היא לא רק סיסמה, אלא ממש תפיסת עולם שמכתיבה את שוק העבודה העכשווי בישראל. עובדות ועובדים שואלים, לעיתים כבר בראיון העבודה, אילו הטבות יקבלו, וליתר דיוק – מה יהיה מדי יום בצוהריים, בין אם בבית או במשרד. אם בעבר זו הייתה נחשבת שאלה שולית ואולי אף מתחום ה"לא נעים לי", בעולם העבודה הדינמי של היום היא חשובה מאוד לעובדות ולעובדות והם מצפים לדעת כבר בהתחלה, בשקיפות, מה התקציב למסעדות ובאיזו מסגרת יוכלו לממש אותו.

עובדות ועובדים רוצים להרגיש שרואים אותם, דואגים להם, נותנים להם פתרונות ומאפשרים להם להתרכז בעבודה, כי כל מה שמסביב כבר מטופל בהצלחה. בדיוק כמו שעברנו מקפה גנרי בקופסת פח לעבר מכונות משוכללות עם פולי קפה משובחים – כך התקדם והתפתח מאוד תחום הרווחה לעובדים ולעובדות. בדיוק למקום של שדרוג חוויית העובדים נכנסות חברות כמו סיבוס ותן ביס. דרך המעסיקים מקבלים העובדים סכום כסף יומי או חודשי שאותו אפשר לבחור איך לממש. מלאנץ' במסעדה דרך משלוח אוכל ביום עמוס ועד לקניות בסופרמרקט, בית טבע, רשת פארם או חנות יין. מענה של 24/7 שלא מתחיל ונגמר רק בשלב בחירת המסעדה והזמנת המנה לאותו יום.

אז סיבוס או תן ביס?

שתי החברות הדומיננטיות ביותר בתחום היום, עם נתח שוק משותף של יותר מ-80%, הן סיבוס ותן ביס. למרות שבמבט ראשון נראה כי שתי החברות מציעות שירותים דומים, בפועל ההבדלים ביניהן גדולים מאוד.

השוני בין החברות מתחיל כבר בקהלי היעד שלהן: בעוד תן ביס משמשת כחברת משלוחים ממסעדות ופונה לשוק העסקי (B2B) וגם לשוק הפרטי (B2C), סיבוס עובדת רק עם חברות וארגונים, במטרה לשפר את ה-Wellbeing של העובדים עם מעטפת של שירותים. מדובר בתפיסה עולם שמאמינה כי המענה לעובדים לא מתחיל ומסתיים בארוחת הצוהריים.  

קדימה, אוכל: סיבוס עובדת עם יותר מ-9,000 מסעדות בכל רחבי הארץ, גם מחוץ לתל אביב והרצליה, בשלל סגנונות ורמות, מפלאפל ועד מסעדות שף יוקרתיות, מהמבורגר ועד חריימה. בזכות ההסכמים מול המסעדות, העובדים מקבלים באופן קבוע מבצעים, הנחות והטבות בשורה של מסעדות, מה שממקסם את התנאים. בעוד שבתן ביס יש בעיקר מענה לחברות במרכז הארץ והרבה פחות בצפון ובדרום, סיבוס עובדת עם מסעדות בפריסה ארצית.

להזמין ברגוע: עם סיבוס לא חייבים להזמין עד שעה 11 בבוקר, אפשר בקלות להזמין בכל שעה ביום, לתזמן הזמנות ובעיקר ליהנות מגמישות רבה יותר. זה כולל כמובן הזמנת אוכל הביתה ולא למשרד.

גמישות והתאמה: האפליקציה של סיבוס מאפשרת חיפוש נוח של מסעדה לפי שלל פרמטרים (כשרות, טבעונות, בריאות, אוכל ביתי ועוד) וניהול התקציב וההזמנות בקלות רבה יותר, למשל לחזור למנה אהובה, להתחלק בהזמנה עם עוד חברים, לפנות בצ'אט לנציג ועוד.

שת"פ עם Wolt: שיתוף הפעולה שדרג מאוד את מערך המשלוחים באזורים שבהם פועלת חברת Wolt. בפועל, אפשר להזמין אוכל מכל מסעדה שעובדת עם Wolt ולשלם עם סיבוס, לעקוב אחרי  מיקום השליח בזמן אמת, להזמין ביחד עם חברים ולחלק את התשלום בקלות, ועוד. 

ומה חוץ מאוכל?

בעוד שתן ביס מתמקדת בעיקר בתחום המסעדות, סיבוס רואה את עצמה כמי שנותנת מענה רחב ומקיף יותר שהוא הרבה יותר מכרטיס לאכול איתו במסעדות (אגב, הרוב כבר משתמשים באפליקציה בלבד ולא בכרטיס פיזי, מטעמי נוחות כמובן).

מענה מקצועי ואישי: סיבוס מפעילה מוקד שירות לקוחות לבירורים לגבי הזמנות ואילו בתן ביס העובדים מופנים למסעדות עצמן לקבלת מענה ולהתנהל מולן ישירות.

הרבה מעבר ללאנץ': ארוחת צהריים היא הבסיס עבור עובדים ועובדות רבים. אבל לסיבוס יש גם הרבה מעבר - האפשרות לקנות עם סיבוס בשורה ארוכה של סופרמרקטים, בתי טבע, רשתות פארם, חנויות נוחות, אתר של בשלנים ביתיים ועוד. דוגמאות? בבקשה: שופרסל, ויקטורי, יינות ביתן, Be, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, am:pm, טיב טעם, דרך היין, אתר יאמי, סופר יודה, יאנגו, דייליס, So Good, מנטה, Yellow, אלונית ועוד. המימוש פשוט וקל, מה שאומר שאת הקניות הביתה לטובת המשפחה אפשר לעשות עם סיבוס.

מגוון שירותים למעסיקים: מלבד פתרונות רבים ומגוונים לעובדים, המעסיקים שמצטרפים לסיבוס יכולים ליהנות משירותים כמו הזמנת כיבוד ופעילויות כמו הרמת כוסית, Happy hour, הזמנת חדרים פרטיים במסעדות, מגשי אירוח לישיבות ולכנסים ועוד – הכל דרך סיבוס. מה שאומר שהכל מרוכז תחת קורת גג אחת בלי צורך להתעסק עם פתיחת ספקים שונים, עבודה של כמה חשבוניות ומערכות וכך הלאה.

עשינו חשק לשמוע עוד על מה שיש לסיבוס להציע? נשמח לדבר בטלפון 09-9610600

להצטרף לסיבוס

ארוחות, הנחות והטבות ב-9,500+ מסעדות ובתי עסק! כדי לשמוע עוד על כל מה שיש לסיבוס לתת לכם, נשמח לחזור אליכם.

בתור מי תצטרפו?
מחפשים עוד סיבות?
עשינו תיאבון לסיבוס במשרד?
הצטרפו ל-5,300 חברות שכבר נהנות מאוכל טוב ועוד המון הטבות
שדות המסומנים ב* הינם שדות חובה
Boost your employees
הצטרפו לנבחרת המסעדות של סיבוס
השאירו פרטים כדי להתחיל ליהנות מחשיפה יומיומית לעשרות אלפי לקוחות
שדות המסומנים ב* הינם שדות חובה
Boost
your
business