שאלות תשובות אתר ההזמנות של סיבוס

הכירו את אפליקציית סיבוס ומה אפשר לעשות בה?

  • להזמין אוכל במשלוח או איסוף עצמי
  • לראות מסעדות שנמצאות בסביבה עם תצוגת מפה
  • לראות את יתרת תקציב
  • לשנות כתבות
  • לסמן מסעדות מועדפות
  • לראות הזמנות קודמות
  • לשלם עם האפליקציה
  • להזמין עם חברים
  • לחלוק את התשלום
  • להזמין מנה שאהבתם שוב

התחברות והרשמה

איך נכנסים לאתר?

יש להקיש שם משתמש, סיסמא ושם חברה. במידה ואין לך את הפרטים אפשר לבדוק מול למנהל המערכת בחברתך או בשירות הלקוחות שלנו דרך הצ'אט באתר (חפשו את בועית הצ'אט הורודה) או בוואטסאפ 052-3343241

 

שכחתי סיסמה, איך אפשר לשחזר אותה?

במידה ואין לך את הסיסמא שלך (מכל בסיבה שהיא), יש לאפס אותה ע"י לחיצה על "שכחת סיסמא" בעמוד הכניסה. סיסמא חדשה תשלח למייל/לנייד בהתאם למה שבחרת .
צריכים עזרה? שירות הלקוחות שלנו ישמח לעמוד לשירותך בצ'אט באתר או בוואטסאפ 052-3343241 או בטלפון 1-700-70-11-30.

הזמנות

איך מזמינים משלוח?

על מנת להזמין משלוח יש ללחוץ על הטאב "משלוחים". תיפתח רשימת המסעדות המבצעות משלוח לכתובת שהוגדרה בחשבונך. הרשימה ממוינת לפי גובה הנחה, ניתן לשנות את המיון לפי "מינימום הזמנה למשלוח"

 

איך מזמינים ארוחה באפליקציה?

נכנסים לאפליקציה עם פרטי הכניסה, בוחרים האם מעוניינים במשלוח/ איסוף מהמסעדה ,  נכנסים למסעדה ממנה תרצו להזמין ומוסיפים לסל את המנה שרוצים. לאחר מכן לוחצים על הזמנת משלוח.
חשוב לשים לב לכל הפרטים כמו כתובת המשלוח, שעה וכו'

 

האם יש דמי משלוח?

בסיבוס אין דמי משלוח 😊

 

האם יש קשר למועד ביצוע ההזמנה?

לא אין, אפשר לבחור אם להזמין למועד הקרוב או למועד מאוחר יותר (כלומר: להזמין בשעה 10:00 משלוח לשעה 14:00). זה אומר שאפשר להזמין משלוח בכל עת ולא רק עד השעה 11:00 כפי שהורגלת עד היום.

 

איך אפשר לוודא כי ההזמנה שלי נקלטה במערכת?

במידה וקיבלת מייל אישור עסקה אפשר להיות רגועים 😊
במידה ולא קיבלת מייל אישור עסקה, אפשר להתעדכן בסטטוס ההזמנה בפירוט העסקאות (עמידה עם העכבר על שמך באתר מצד שמאל למעלה > פירוט עסקאות).

 

 אין לי יתרת תקציב לסיים את ההזמנה, מה עושים?

אם ניסית להזמין מנה שהיא מעבר לתקרת התקציב שהוגדרה לך, אפשר להזין פרטי אשראי אישי ולהגדיל התקציב. על מנת להזין את פרטי האשראי יש להיכנס לאשראי אישי באתר או באפליקציה שלנו

 

מה הכוונה במינימום למשלוח ואיפה רואים מהו?

מינימום משלוח הכוונה למינימום הזמנה שהמסעדה קבעה. המינימום יכול להתעדכן לאורך כל היום. המינימום הוא אזורי כך שאפשר לבצע הזמנה שלא עומדת במינימום ולהתעדכן האם הצטרפו מזמינים נוספים מאזורך 😊

 

אהבתי את המנה שאכלתי אתמול איך אפשר להזמין אותה שוב?

אפשר לבצע הזמנה של אותה מנה שאכלת בעבר במסך "ההזמנות שלי" - שם יופיעו ההזמנות האחרונות שלך. לחיצה על המנה הרצויה תעביר אותה לסל ההזמנות, כל מה שנותר הוא ללחוץ על כפתור "הזמן שוב" .בתיאבון!

 

אני רוצה להחליף כתובת למשלוח, איך מחליפים?

יש ללחוץ על "החלף כתובת" ולבחור את הכתובת החדשה. במידה והחברה שלך אפשרה לך להזמין משלוחים הביתה, יש ללחוץ על "הוספת כתובת" ומכניסים את הכתובת הרצויה למשלוח.

 

איך מבצעים תשלום בנייד עם אפליקציית סיבוס?

נכנסים לאפליקציה ולוחצים "לשלם בנייד" , לאחר מכן יופק קוד זמני בן 20 דקות אותו יש למסור לקופאי/ת במסעדה 😊

איך משתמשים באפליקציית סיבוס בשעון החכם?

בשביל כך הכנו סרטון קצר

איך מבטלים הזמנה?

במידה וההזמנה עדיין נמצאת בסטטוס "בתור" אפשר לבטל אותה דרך המערכת. כדי לבצע בפעולה זו יש להיכנס ל"פירוט עסקאות" לצד העסקה יופיע אייקון איקס אדום המאפשר ביטולה. מומלץ לוודא לאחר לחיצה כי סטטוס ההזמנה השתנה ל-"הזמנה בוטלה" וקיבלת מייל ביטול עסקה.

 

איפה אני מוצא את רשימת המסעדות המכבדות את הכרטיס?  

אפשר לראות את רשימת המסעדות ע"י לחיצה על "ישיבה במסעדה" הרשימה שתוצג תכיל את המסעדות הנמצאות באזור הכתובת המוגדרת למשלוח. אפשר לבצע חיפושים לפי חתכים שונים כגון ערים או סגנון מטבח.

 

אני רוצה לראות מסעדות כשרות בלבד, איך מבצעים זאת?

אפשר לעמוד עם העכבר באתר מצד שמאל למעלה (היכן שרשום שמך) > הגדרות > ולהפעיל את ההגדרה למסעדות כשרות בלבד. כך ברירת המחדל של האתר תהיה הצגת מסעדות כשרות בלבד ותמיד אפשר לשנות את זה חזרה.

החשבון שלי

אני רוצה לראות מה היתרה החודשית שלי, איפה רואים אותה?

את היתרה החודשית אפשר לראות בחלק העליון של האתר, מתחת לשם שלך.

 

אני רוצה לראות איפה אכלתי בחודשים קודמים ובאילו סכומים, היכן אפשר לראות? 

אפשר להפיק דוחות שימוש בכרטיס לפי חתך תאריכים נבחר ע"י כניסה לפירוט עסקאות, לבחור את התאריכים הרצויים והדוח המבוקש יוצג.

 

איך מזמינים ומחלקים את התשלום עם חברים באפליקציית סיבוס?

יש לעמוד עם העכבר באתר מצד שמאל למעלה (היכן שרשום שמך) וללחוץ הזמנה עם חברים, לאחר מכן אפשר להוסיף את החברים שרוצים שיזמינו עבורך, אותם החברים יצטרכו לעשות את אותה הפעולה ולהוסיף אותך לאתר שלהם. לאחר מכן אפשר לחלק תשלום עם חברים בסיום כל הזמנה.
יש לשים לב שהחברים נמצאים תחת אותה חברה ואותה הכתובת על מנת שהפעולה תצליח.

סרטון איך מזמינים ומחלקים את התשלום עם חברים באפליקציית סיבוס?

סרטון איך מגדירים את החברים שאפשר להזמין איתם?

יש לי הרשאה להזמין עבור חבר/ה איך משייכים אליו את ההזמנה?

יש לבחור את המנה הרצויה כרגיל. כאשר המנה מופיעה בסל ההזמנות יש ללחוץ על האייקון הפלוס ולשייך את ההזמנה לחבר/ה.  

כרטיס אשראי

איך מצרפים כרטיס אשראי?

כדי להוסיף כרטיס אשראי לחשבון, וליהנות מאינסוף אפשרויות קולינריות מפנקות נכנסים לאפליקציית סיבוס או לאתר בכתובת http://www.cibus-sodexo.co.il להיכנס ל"אמצעי תשלום" מגדירים סכום להגבלת החיוב באשראי ומקלידים את פרטי הכרטיס. לסיום יש ללחוץ על "שמירה" וזהו, כרטיס האשראי נשמר במערכת.

איך איך מוסיפים כרטיס אשראי באפליקציית סיבוס?

איך מצרפים כרטיס אשראי לסיבוס שלכם באתר ההזמנות?

מה עושים במקרה של קבלת הודעה על חסימת אשראי?

זה אומר שלא הצלחנו לחייב את הכרטיס שצירפת לחשבון הסיבוס שלך. כדי לשחרר את חסימת הכרטיס ולהסדיר את התשלום, צריך לעדכן את פרטי האשראי. איך עושים את זה? נכנסים לאפליקציית סיבוס או לאתר בכתובת http://www.cibus-sodexo.co.il, עוברים ל"אמצעי תשלום" מגדירים סכום להגבלת החיוב באשראי, מקלידים את פרטי כרטיס האשראי ולסיום לוחצים על ״שמירה״ וזהו, כרטיס האשראי יעודכן במערכת ותישלח אליך הודעה על שחרור החסימה. 

אני רוצה לברר או לראות פירוט באשראי?

חיובי האשראי הם על חשבון חודש קודם (מתחילת החודש ועד סופו) ונגבים כל עשירי לחודש. לפירוט העסקאות יש להכנס לאתר >> "פירוט עסקאות" ולסנן לפי התאריכים הרצויים.

וולט

איך מגדירים את כרטיס הסיבוס באפליקציית וולט?

יש להיכנס לאפליקציית Wolt> לבצע הזמנה > לשנות את אמצעי התשלום שמוגדר לך לתשלום באמצעות סיבוס > לאשר את ההזמנה > להתחבר לחשבון הסיבוס עם פרטי הכניסה שלך > לאשר תשלום

 

איך מזמינים בוולט עם הסיבוס שלך?

יש להיכנס לאפליקציית Wolt ולבצע שם הזמנה מהמסעדה הרצויה, יש להגדיר את סיבוס כאמצעי תשלום ולאשר את ההזמנה. לאחר מכן יש להתחבר לחשבון הסיבוס ולאשר את התשלום

האם אפשר לחלק את התשלום בין חברים בוולט?

כן בטח,  אפשר לחלק את התשלום בין חברים אם נתת אישור לחברים בפרופיל הסיבוס האישי שלך

פרטים נוספים>>

שוברים

איך מזמינים שובר?

נכנסים לאיזור 'איסוף עצמי' באתר או באפליקציה >> כותבים בשורת החיפוש: את שם הרשת ממנה תרצו להזמין קופון >> בוחרים את אחת מהאפשרויות של הקופונים.
השובר / הקופון יישלח ישירות למייל ולנייד שלכם שמוגדר אצלנו במערכת.

 

איך מממשים שובר?

אחרי ביצוע הזמנת השובר, יישלח אליכם אישור ההזמנה במייל ובסמס עם ברקוד/ קוד קופון. חשוב לוודא שהמייל המוגדר בחשבון שלכם תקין.

ברשתות "שופרסל BE" ו"ויקטורי" - יש להציג את השובר (מודפס או באופן דיגיטלי) בזמן התשלום.

"שוקיט"- הקלידו את הקופון באתר Shookit בשלב הצ'אקאאוט, בעמוד עגלת התשלום בשדה שרשום "יש לך קוד קופון".

"סופר יודה" - ברכישה בסניפים הציגו את השובר (מודפס או באופן דיגיטלי) בזמן התשלום. בהזמנה אונליין - הקלידו באתר סופר יודה בשלב הצ'אקאאוט, בעמוד עגלת התשלום בשדה שרשום "קופון הנחה".

"דרך היין" – אפשר לממש בהזמנה באתר 'דרך היין' בזמן התשלום.

ברשת "AM:PM" – אפשר לממש בהזמנה באתר בלבד.

יאמי – אפשר לממש באתר יאמי בלבד, יש לבצע הזמנה לפחות יום אחד מראש.

הערה חשובה:
יש לשים לב כשכתוב "אונליין" הכוונה לרכישת שובר בלשונית איסוף ממסעדה באפליקציית או אתר סיבוס ואז להשתמש בו באתר הרלוונטי

 

איך מבטלים שובר?

אי אפשר לבטל רכישה של שובר / קופון לאחר שהיא בוצעה.