אז איך נוכל לעזור?

תמיכה למנהלי מערכת

תמיכה למנהלי מערכת

יש לכם שאלות? לנו יש תשובות!

אנחנו נשמח לעזור (:

לקוחות חדשים מדי יום לקוח שלנו = לקוח שלך! באתר

שאלות ותשובות

איך מקימים עובד?

נכנסים לאתר > עומדים עם העכבר מצד שמאל למעלה (במקום שבו מצוינת היתרה) > בוחרים את חשבון החברה > בוחרים ניהול משתמשים > מוסיפים משתמש חדש.

אחר כך ממלאים את כל הפרטים, בוחרים אם להנפיק כרטיס סיבוס או תג עובד.

אם בוחרים להנפיק כרטיס - מקלידים כתובת למשלוח הכרטיס.

אם לא מנפיקים כרטיס - מוחקים את ה-V מתיבת "שלח כרטיס להדפסה".

בתג עובד יש להקליד קידוד עבור הכרטיס (רלוונטי רק בחברות שעובדות עם תגי עובד, ללא הקמת משתמשים אוטומטית).

בסיום לוחצים "הוסף משתמש".

איך מעדכנים פרטי עובד?

נכנסים לאתר > עומדים עם העכבר מצד שמאל למעלה (במקום שבו מצוינת היתרה) > בוחרים את חשבון החברה > בוחרים ניהול משתמשים > מעלים את העובד הרלוונטי ולוחצים חפש > לוחצים על שם העובד ומעדכנים פרטים.

איך מעבירים מקבוצה לקבוצה?

נכנסים לאתר > עומדים עם העכבר מצד שמאל למעלה (במקום שבו מצוינת היתרה) > בוחרים את חשבון החברה > בוחרים ניהול משתמשים > מעלים את העובד הרלוונטי ולוחצים חפש > משנים  את הקבוצה של העובד או העובדת מצד ימין, תחת קבוצה.

איך מבטלים עובד?

נכנסים לאתר > עומדים עם העכבר מצד שמאל למעלה (במקום שבו מצוינת היתרה) > בוחרים את חשבון החברה > בוחרים ניהול משתמשים > מעלים את העובד הרלוונטי ולוחצים חפש > מורידים את סימון ה-V תחת העמודה "פעיל".

איך מזמינים כרטיס חדש?

נכנסים לאתר > עומדים עם העכבר מצד שמאל למעלה (במקום שבו מצוינת היתרה) > בוחרים את חשבון החברה > בוחרים ניהול משתמשים > מעלים את העובד הרלוונטי ולוחצים חפש > לוחצים על שם העובד ובוחרים באפשרות הרצויה (החלפה עקב אובדן או עקב בלאי) > בוחרים כתובת למשלוח הכרטיס > לוחצים שמור.

מה ההבדל בין בלאי כרטיס לבין אובדן כרטיס?

הזמנה והדפסה של כרטיס עקב אובדן זאת אומרת שהמערכת מבטלת את הכרטיס הנוכחי ומדפיסה כרטיס חדש עם מספר סיבוס חדש.

הזמנה והדפסה של כרטיס עקב בלאי זאת אומרת שמספר הסיבוס נשמר ומודפס אותו הכרטיס.

איך משייכים כרטיס מגירה לעובד?

בוחרים את כרטיס המגירה הנדרש תחת "ניהול משתמשים" > לוחצים על שם הכרטיס ותיפתח חלונית לבנה עם פרטי הכרטיס ובה אפשר לעדכן את הפרטים > עורכים את הפרטים ולוחצים "שמור נתונים".

את הכרטיס הפיזי יש למסור לעובד. מומלץ להדביק מדבקה על הכרטיס כדי שתציין את שם העובד בנוסף לעדכון הנתונים במערכת.

איך מעדכנים תקציב?

לעדכון תקציב פונים למנהל או למנהלת התיק שלך. מציינים במייל את שם הקבוצה לעדכון, ערך התקציב החדש ותאריך התחלה לעדכון התקציב (מומלץ לעדכן תקציבים רק בתחילת חודש עבודה). עדכון תקציב לרוב מטופל עד יום עסקים.

איך מוסיפים כתובת נוספת לשליחת כרטיס?

בעת הקמת המשתמש או הזמנת כרטיס חדש לוחצים על אפשרות "הוסף" בשורת הכתובת אחרי הקלדת הכתובת בשדות הרלוונטיים (רחוב, כניסה, בניין וכו'). הכתובת תתעדכן ואפשר לבחור אותה מרשימת הכתובות לשליחת הכרטיס לכתובת החדשה.

מהו דוח מפורט?

דוח מפורט לחברה מציג את כל העסקאות שנעשו בטווח התאריכים שנבדקו, כשכל עסקה מוצגת בנפרד. 

מהו דוח ריכוז הזמנות?

דוח ריכוז הזמנות מראה את שם בית העסק ואת כמות ההזמנות שנעשו מהחברה - גם בסכום וגם בכמות עסקאות.

מהו דוח צמוד חשבונית?

דוח צמוד חשבונית ננעל ביום נעילת החשבונית ואינו משקף זיכויים או חיובים רטרואקטיביים.

מהו דוח לפי תאריכים?

דוח לפי תאריכים משקף זיכויים או חיובים שבוצעו בדיעבד לתקופה שנבחרה.

איך לבצע חיפוש עבור עובד יחיד?

מחפשים תחת ניהול משתמשים משתמש יחידני לפי שדות שונים: שם פרטי / שם משפחה / מספר עובד / מספר כרטיס וכדומה.

להצטרף לסיבוס

ארוחות, הנחות והטבות ב-9,500+ מסעדות ובתי עסק! כדי לשמוע עוד על כל מה שיש לסיבוס לתת לכם, נשמח לחזור אליכם.

בתור מי תצטרפו?
מחפשים עוד סיבות?
עשינו תיאבון לסיבוס במשרד?
הצטרפו ל-5,300 חברות שכבר נהנות מאוכל טוב ועוד המון הטבות
שדות המסומנים ב* הינם שדות חובה
Boost your employees
הצטרפו לנבחרת המסעדות של סיבוס
השאירו פרטים כדי להתחיל ליהנות מחשיפה יומיומית לעשרות אלפי לקוחות
שדות המסומנים ב* הינם שדות חובה
Boost
your
business